Panasonic DC-TZ200D - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Panasonic DC-TZ200D op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

@strid 22-12-2022

Fijne camera

Geschreven voor: Panasonic DC-TZ200D

Ik wilde graag een camera om macrofoto's te maken van planten/insecten en een maximale zoom voor het fotograferen van vogels. Dus de camera moest een groot zoombereik hebben (15x optische zoom, dus niet digitaal) met goede scherptediepte die goed in te stellen is en een snelle sluitertijd. Heb al een paar mooie (macro)foto's in de sneeuw kunnen maken. De camera is gemakkelijk mee te nemen (neem hem vaak mee als ik naar mijn werk fiets) en daarom is deze compactcamera de ideale oplossing. Helaas geen kantelbaar LCD-scherm maar de zoeker maakt dat weer goed. Verder heeft de camera nog veel instelmogelijkheden, deze heb ik nog niet allemaal kunnen uitproberen.

Pluspunten

• groot zoombereik
  • veel instellingsmogelijkheden

Minpunten

• geen kantelbaar LCD-scherm